Rynek pracy jest teraz dla wszystkich zagadką. W obliczu epidemii, każdy z nas odczuwa niepokój i niepewność jutra. Zachęcamy do skorzystania z naszej oferty zdalnego doradztwa zawodowego!
Rozmowa z doradcą pomoże Ci poczuć się bezpiecznie i da wskazówki, jak odnaleźć się w nowej sytuacji na rynku pracy. Dodatkowo, dzięki zdalnym szkoleniom w projektach Kierunek Kariera i Kierunek Kariera Zawodowa zdobędziesz nowe umiejętności bez wychodzenia z domu.
Jak przebiega zdalna usługa doradztwa zawodowego w projekcie Kierunek Kariera?
Od 6 kwietnia, jeśli umówisz się na spotkanie z naszym doradcą zawodowym, oznacza to, że wyrażasz zgodę na zdalną rozmowę doradczą.
W projekcie Kierunek Kariera, po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego na naszej stronie otrzymasz automatyczny mail z systemu, z potwierdzeniem rejestracji. W mailu tym znajdziesz: informacje o dniu i godzinie spotkania oraz dane kontaktowe do Twojego doradcy zawodowego.Prześlemy Ci również krótką informację o Bilansie Kariery wraz z formularzem Historii Edukacyjno-Zawodowej do uzupełnienia.
UWAGA!
Ten mail lubi wpadać w różne miejsca internetowych skrzynek pocztowych. Jeśli nie widzisz go w folderze „Odebrane” sprawdź pozostałe foldery. Szczególnie może ukrywać się w: „Powiadomieniach”, „Ofertach” i „SPAMIE”. ;)
O kolejnych krokach i rozmowie przy pomocy Skype poinformuje Cię mailowo Twój doradca zawodowy. Zapoznaj się z wymaganiami technicznymi, które powinieneś spełnić, żeby zdalnie skorzystać z usługi doradczej.
Wymagania techniczne
Do skorzystania ze zdalnej rozmowy doradczej potrzebne są:
- komputer lub telefon ze sprawną kamerą, mikrofonem i głośnikiem;
- dostęp do Internetu;
- bezpłatne oprogramowanie Skype;
- miejsce do indywidualnej rozmowy z doradcą, dobrze oświetlone, w którym będzie cicho, nikt i nic nie będzie Cię rozpraszać. W trakcie rozmowy nikt inny nie może przebywać w pomieszczeniu, z którego rozmawiasz z doradcą.
Zapewniamy poufność
Twoja rozmowa z doradcą jest całkowicie poufna.
Nie zostanie przez nas nagrana. Nie wyrażamy również zgody, abyś Ty ją nagrywał.
UWAGA!
Na 5-10 minut przed rozpoczęciem rozmowy doradczej należy uruchomić komputer lub telefon i włączyć Skype, aby rozmowa rozpoczęła się o wyznaczonej godzinie.
W dniu rozmowy, o umówionej godzinie, doradca zadzwoni do Ciebie przez Skype.
Skąd wziąć program Skype?
Skype można bezpłatnie pobrać na stronie: https://www.skype.com/pl/get-skype/
W trakcie instalacji system będzie wyświetlał wskazówki, co należy zrobić, żeby poprawnie go zainstalować i uruchomić.
Czy Skype można zainstalować na każdym komputerze lub telefonie?
W zasadzie tak. W razie wątpliwości lub problemów warto jednak prześledzić wymagania systemowe, które urządzenie musi spełniać, żeby Skype mógł być zainstalowany.
Informacje na ten temat znajdują się TU.
Jak uruchomić Skype i korzystać z niego?
Zachęcamy do zapoznania się z informacją na stronie Skype.
W przypadku dalszych wątpliwości można skorzystać z darmowego szkolenia online przygotowanego w projekcie „E-mocni”. Szkolenie jest dostępne TUTAJ.
Oprac. Justyna Telejko, WUP Kraków