odnośnik do serwisu Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie
odsyłacz do serwisu Małopolska.pl
odsyłacz do portalu Unii Europejskiej

Regulamin korzystania z usług Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej

§ 1

Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z usług poradnictwa zawodowego w Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej.
  2. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.01.2018 roku.

 

§ 2

Definicje 

  1. Klient – osoba dorosła, zgłoszona na spotkanie z doradcą zawodowym.
  2. Organizator usługi – Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie, Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej z siedzibą w Krakowie, Nowym Sączu i Tarnowie.
  3. Usługa:
    1. Poradnictwo grupowe – grupowa forma wsparcia, świadczona w postaci warsztatów tematycznych i rozwojowych.
    2. Poradnictwo indywidualne – indywidualna forma wsparcia świadczona przez doradcę zawodowego.

 

§ 3

Warunki uczestnictwa w usłudze 

  1. Informacja o usługach świadczonych przez Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej jest dostępna na stronach internetowych WUP w Krakowie.
  2. Usługi, o których mowa w pkt. 1, są świadczone nieodpłatnie, w godzinach podanych do powszechnej wiadomości.
  3. Opis usługi grupowej wraz z datą i miejscem jej realizacji publikowany jest na stronie internetowej: www.wup-krakow.pl. Podstawą uczestnictwa w usłudze zarówno indywidualnej jaki i grupowej jest zgłoszenie udziału w niej poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie organizatora lub poprzez zgłoszenie telefoniczne lub osobiste.
  4. Liczba uczestników form grupowych jest ograniczona, o wpisie na listę usługi grupowej decyduje kolejność zgłoszeń. Zgłoszenia, które nadejdą po zamknięciu listy, będą umieszczone na liście rezerwowej.
  5. Wszyscy Klienci zainteresowani uczestnictwem w usłudze indywidualnej bądź grupowej uzyskują potwierdzenie uczestnictwa w formie telefonicznej, mailowej lub osobistej w siedzibie WUP w Krakowie.
  6. Każdy uczestnik usługi otrzymuje kontakt bezpośredni do osoby prowadzącej usługę w celu dokonania dodatkowych ustaleń przed rozpoczęciem usługi. 

 

§ 4

Odwołanie lub zmiana terminu usługi przez Organizatora 

  1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu usługi lub do odwołania usługi w terminie do 1 dnia przed planowaną datą jej rozpoczęcia. Jednakże Organizator będzie korzystał z tego prawa jedynie w szczególnych sytuacjach. Sytuacją szczególną w przypadku usługi grupowej jest brak minimalnej liczby uczestników zgłoszonych do uczestnictwa w usłudze oraz nagła niedyspozycja prowadzącego usługę uniemożliwiająca jego zastępstwo przez innego prowadzącego. Ewentualna zmiana prowadzącego usługę indywidualną, wymuszona niedyspozycją doradcy zawodowego, jest ustalana bezpośrednio z Klientem.
  2. Organizator, w wypadku odwołania usługi, informuje o tym fakcie Klienta. Informacja dotycząca odwołania usługi przesyłana jest na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu lub przekazywana jest telefonicznie.
  3. Organizator poinformuje Klienta o wyznaczeniu kolejnego terminu usługi, a w przypadku usługi indywidualnej uzgadnia z Klientem nowy termin.

 

§ 5

Rezygnacja z usługi 

  1. Klient zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o rezygnacji z usługi w formie e-mailowej, telefonicznej lub osobistej.

 

§ 6

Reklamacje 

  1. Klientom przysługuje prawo zgłoszenia zastrzeżeń do usługi w terminie nie przekraczającym 5 dni od daty zakończenia usługi.
  2. Zgłoszenie zastrzeżeń do usługi wymaga formy pisemnej i powinno zawierać szczegółowy opis kwestii spornych. Zgłoszenie zastrzeżeń do usługi powinno zostać złożone w formie pisemnej listem poleconym, faksem lub osobiście na adres Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie lub w Zespołach Zamiejscowych w Nowym Sączu lub Tarnowie. Za datę złożenia zastrzeżeń, o  których mowa w pkt 1 powyżej, uznaje się datę stempla pocztowego lub datę wpływu faksu lub złożenia osobiście.
  3. Zgłoszenie zastrzeżeń do usługi powinno zawierać:
    1. nazwę/imię i nazwisko uczestnika oraz adres siedziby/miejsce zamieszkania uczestnika,
    2. przedmiot zastrzeżeń (nazwa usługi, termin, miejsce, itp.) wraz z uzasadnieniem.
  4. Zastrzeżenie do świadczonej usługi zostanie rozpatrzone przez Organizatora nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu jej otrzymania. W uzasadnionych przypadkach czas ten może ulec wydłużeniu (np. konsultacje prawne, opinia rzeczoznawcy). O decyzji co do rozpatrzenia zastrzeżenia do usługi Klient zostanie powiadomiony drogą pocztową i drogą elektroniczną.
  5. Jeżeli zastrzeżenia do usługi zostaną rozpatrzone pozytywnie, możliwe jest wdrożenie działań naprawczych w uzgodnieniu z Klientem.
  6. Organizator zastrzega sobie prawo do pozostawienia zastrzeżenia do usługi bez rozpatrzenia w przypadku, gdy zostanie złożone po przekroczeniu terminu, o którym mowa w pkt 1 powyżej lub będzie wynikać z nieznajomości postanowień niniejszego Regulaminu.

     

 § 7

Postanowienia końcowe 

  1. Spory wynikające z realizacji niniejszego Regulaminu strony będą rozstrzygały polubownie na drodze negocjacji.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
  3. Jeżeli jakiekolwiek postanowienia niniejszego Regulaminu okażą się nieważne, nie uchybia to ważności pozostałych postanowień.

 


© 2019 Małopolski pociąg do kariery. Wszelkie prawa zastrzeżone.